Tieto Vianoce to je možné vďaka kampani Knižné a veselé!


Vydavateľstvo IKAR odštartovalo v týchto dňoch veľkú vianočnú kampaň na podporu svojich najúspešnejších autorov a titulov. Aj v tomto roku bude súčasťou katalóg, ktorý bude distribuovaný v počte 1 milión kusov.

Vydavateľstvo IKAR každoročne pripravuje marketingovú kampaň na podporu predvianočného predaja svojich úspešných autorov a titulov. Už tretí rok nazýva svoju kampaň  Knižné a veselé. Vydavateľstvo chce poukázať na fakt, že kniha patrí pod každý vianočný stromček na Slovensku. Je vynikajúcim darčekom, pre veľkých aj malých čitateľov, je zdrojom relaxu, pobavenia, vedomostí a informácií, no a samozrejme výborným spoločníkom na voľný čas počas sviatkov a prázdnin. A navyše tento rok môže nákup kníh priniesť čitateľom peknú výhru. 

Ikar v kampani predstavuje svojich najúspešnejších autorov a ich predvianočné novinky.

Ak si zákazník vyberie a kúpi ktorúkoľvek z noviniek vo vianočnom katalógu, môže sa zapojiť do žrebovania a vyhrať 10 000 eur. Zároveň môže každý deň jeden zákazník vyhrať encyklopédiu podľa vlastného výberu. 

O kampani: Kampaň potrvá od 15. októbra 2024 do 15 januára 2025. Okrem katalógu Knižné a veselé sa s ňou čitatelia stretnú aj v kníhkupectvách, v médiách, na sociálnych sieťach, či v online komunikácií. Takmer 800 000 kusov katalógu bude vložených do najčítanejších printových médií a zvyšok sa dostane k čitateľom priamo v kníhkupectvách. Tento rok si však IKAR pripravil pre zákazníkov ešte niečo navyše a síce možnosť vyhrať 10 000 eur!

„Katalóg v počte milión kusov sa nám v minulých rokoch osvedčil. Návštevníci kníhkupectiev, ktorí hľadajú pred Vianocami vhodné darčeky, sa vďaka nemu vedia dobre zorientovať. Tí, ktorí si ho nájdu v časopise, si vedia už doma premyslieť, aké knihy nakúpia či už online alebo v kníhkupectve. Je to ideálny nosič na komunikáciu knižných noviniek, nájdete tu odporúčania autorov, anotácie… Katalóg bude mať októbrovú a novembrovú edíciu.

Naša kampaň však katalógom zďaleka nekončí. Čitateľov motivujeme v kníhkupectvách rôznymi POS materiálmi ako veže, orbitky, plagáty, či rollupy. No a samozrejme najväčšou motiváciou je možnosť vyhrať 10 000 eur. Stačí, ak si zákazník kúpi jednu z kníh, ktoré nájde v katalógu, zaregistruje sa na www.ikar.sk a je v hre o túto skvelú sumu. Čím viac kníh, čím viac registrácií, tým vyššia je šanca vyhrať. Aby toho nebolo málo, vyžrebujeme každý deň jedného zákazníka zo zaregistrovaných a môže vyhrať encyklopédiu podľa vlastného výberu.

Okrem spomínaných nosičov budeme posolstvo kampane a naše knižné novinky komunikovať aj rozhlasových kampaniach, v televíznych vstupoch, prostredníctvom PR rozhovorov v printoch, ale aj v televízií, či rozhlase. Veľmi silná je naša komunikácia na sociálnych sieťach, najmä na Instagrame, kde sme veľmi aktívni.“, uviedol marketingový riaditeľ vydavateľstva IKAR, Michal Synak.

„Vizuálne vychádzame z konceptu kampane, ktorý sme predstavili pred dvoma rokmi. Pracovali sme s farebnosťou chrbátikov knižných obálok a vytvárali z naukladaných kníh z produkcie vydavateľstva IKAR vianočné motívy. Tento rok je to motív darčeka. Kreatívny koncept kampane sme tvorili interne, vizuálne za ním stojí dizajnérka Barbara Baloghová. Kampaň pracuje s tým, čo nám je najbližšie – s knihami ako vizuálnymi objektami.“, dodáva Michal Synak.